dimecres, 16 d’agost del 2017

CONTINGUTS DE LA UNITAT DIDÀCTICA: PART II

LINGÜÍSTICS
Llenguatge per a la unitat: vocabulari i estructures
VOCABULARI:
-      Vocabulari específic sobre els circuits i els seus elements, com per exemple: pila, bateria, cable, interruptor, cable, bombeta, motor, circuit en paral·lel, en sèrie o mixt, etc.
-      Lèxic sobre els diferents tipus de magnituds elèctriques i les seues unitats de mesura. Per exemple: voltatge, intensitat de corrent,  resistència elèctrica, volt, ampere, ohm, etc.
-      Vocabulari relacionat amb l’electricitat en general: electró, protó, neutró, etc.
ESTRUCTURES:
Els tipus de text utilitzats seran principalment l’expositiu i l’instructiu. Pel que  fa a les estructures lingüístiques, les més usades seran:
-      Imperatiu (generalment la segona del plural) i futur
-      Perífrasis d’obligació (haver + de + infinitiu, caldre + que + subjuntiu). Exemples: Heu de resoldre els problemes, cal que feu els exercicis, etc.
-      Altres perífrasis com: atrevir-se + a + infinitiu. Exemple: Us atreviu a dir-me què sabeu de l’electricitat?
-      Pronom impersonal es per a introduir oracions impersonals
-      Ordinals i guionets.
Llenguatge per a la interacció
-      Expressar idees i fer preguntes en veu alta utilitzant correctament la llengua i amb respecte. Exemple: Professor, pot aclarir-me què és un circuit elèctric?
-      Fer exposicions orals amb llenguatge estàndard, introduint pauses i modulant la veu.
-      Respectar les exposicions i les presentacions de vídeos, així com el torn de preguntes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada